Ännu en dag

Det är då så här livet kommer se ut.

Så idag har jag gett min lilla tös sin allra första smakportion. Hon spottade och fräste, smakade och rös, men det var kul att se. Söt som socker var hon där hon satt och faktiskt smakade på potatisen i mellanåt. Det gick bra också. Så nu ska vi köra potatis några dagar och se hur det går. På söndag är det dop. Ska bli kul på ett konstigt sätt. 

Så idag har jag ägnat åt att leta upp lite fina psalmer och så. Bekräftat med stället där vi ska ha dopkaffe hur många som kommer och vilken tid. Mailat lite med prästen. Det blir nog bra. 

Men inte har jag något vettigt att blogga om idag inte. Blir nog bättre imorgon. Eller inte alls för då måste jag sitta vid den stationära datorn då min kommer att vara på vift. Hmm…

husaby_kyrka_22.jpg

Lämna en kommentar