Sämsta jag hört

Så igår skrev jag ingenting alls i bloggen. Jag undrar varför. Antingen så hade jag så mycket att berätta så jag inte visste var jag skulle börja eller så hade jag ingenting alls att ta upp. Jag måste gottgöra det idag. 

För er som inte redan vet det kan jag i alla fall berätta att Melodifestivalen suger. Det har blivit sämre och sämre för varenda deltävling och igår var det ju under all kritik. Inte ens någon jag skulle kunna rösta på bara för att den var trots allt bäst av dom. Det var skit. Och jag som hade hoppats på bästa deltävlingen nu när det var i MALMÖ.

Dels så hade jag annat som uppehöll min uppmärksamhet och sen blev jag så uttråkad av de dåliga bidragen så jag tänkte inte på om själva programmet var bra i övrigt. Jag vet inte ens om jag kommer att titta på det på lördag. Känner mig totalt oinspirerad till det.

Ett svar to “Sämsta jag hört”

  1. Men Sarahs andra hälft var fin…. (;-)

Lämna en kommentar